Hannet in the USA!

If you do something good, something good will happen to you!

Oke, ik weet dat mijn laatste blog gister was en dat ik dus eigenlijk helemaal geen nieuwe blog hoef te schrijven.. Maaaaar het moet toch echt!

Ik had dus verteld dat ik gister ben wezen helpen bij de prom-dress verkoop. Nou die vrouwen die de leiding hadden daarover waren echt super aardig, en na het helpen hadden ik en Sarah (het sweedse meisje) dus ook een paar jurken gepast. Ik had een hele leuke gezien voor 120 dollar, maar zoveel geld had ik niet bij me.. (en 120 dollar is best nog wel goedkoop voor een prom-dress!). Dus die vrouwen hadden de vrouw gebeld die de jurk had gebracht, en toen was die vrouw al 20 dollar naar beneden gegaan, en zou ik hem dus voor 100 dollar mogen hebben!Ik zou er een nachtje over gaan slapen, en dan de volgende dag terugkomen om het besluit te maken.
Vanochtend kreeg ik een telefoontje van een van de vrouwen; Er was een vrouw geweest die graag 2 jurken wou doneren aan 2 arme exchange students!!! Ik en Sarah kregen allebei dus een jurk naar keuze GRATIS!
Ben echt super super super blij nu! Want ik heb nu een jurk die in de winkel ongeveer 250 dollar zou kosten voor helemaal niks! Dat is dus best wel een koopje haha..

Nou dat wou ik even vertellen!

Liefs!

Reacties

Reacties

Timo

Heee Han. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen, want ik heb je vet lang niet gesproken. Ik heb natuurlijk wel veel gehoord, maar niet zelf gecontact. Toen dacht ik dat kan natuurlijk niet, ik moet Hannet persoonlijk spreken. Aangezien ik niet Facebook enzo, dacht ik ik zoek zo contact. Ik ben echt super benieuwd hoe het met je gaat en hoe het daar is? Heb je al een accent? Kun je al Cheerleaden? Leuke vrienden? Geweldige dingen gedaan?

Het klinkt misschien raar, maar ik vind het echt stom van mezelf dat ik niet eerder contact met je heb gezocht, want ik mis je echt!

Liefs, Timo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active