Hannet in the USA!

Druk druk druk..

Haaaaaaaaaaaaay!

Sorry sorry sorry sorry! haha, twee maand geleden alweer!

Een paar weekenden terug zijn Sheryl en ik naar Chicago geweest! We gingen met een ander gezin met twee duitste meisjes. Vrijdag was ik dus ‘ziek’ voor school haha, want anders was het de moeite niet om helemaal naar Chicago te rijden. Het was een aardig lange rit met de auto, maar na drie en een half uur waren we dan eindelijk aangekomen bij ons hotel. Onze kamer was op de 18e verdieping in het midden van de stad, dus we hadden echt een geweldig uitzicht vanuit ons raam.
Toen we allemaal helemaal geinstaleerd waren in onze kamers, gingen we op pad richting de binnenstad, waar we heerlijk een paar uurtjes hebben gewinkeld (en natuurlijk veel te veel geld uitgegeven hebben). Toen we allemaal zo ongeveer blut waren gingen we uit eten bij een simpel restaurantje vlakbij, patat en hamburgers; niks speciaals. Daarna hebben we nog een beetje rondgelopen in de stad. ‘s Avonds zijn we gaan zwemmen in het hotel met de meiden.

Zaterdag ochtend waren we (ik en de Duitse meisjes) even heel sportief, en waren we om 8 uur ‘s ochtends (!!!) in de sportschool te vinden. Even een half uurtje gesport en daarna heerlijk in het zwembad gesprongen. Daarna moesten we snel douchen en opmaken, want we gingen ontbijten in de binnenstad. Het ontbijt was echt HEERLIJK! Ze hadden allemaal verschillende soorten wafels en pannekoeken, want ja.. het blijft Amerika! Na het heerlijke ontbijtje gingen de anderen nog meer winkelen, en gingen wij (Sheryl, ik en Gary) naar de pier. Want ik had het namelijk al wel gezien met alle winkels.. En ik had geen geld meer haha.. Dus zij gingen shoppen, en wij gingen even lekker de tourist uithangen!
‘s Avonds waren we allemaal té moe, maaaar we gingen gewoon door! We gingen naar en Spaans restaurantje, en daar hebben we tapas gegeten. Was ook echt heel lekker! Chicago is echt een geweldige stad, met super lekker eten (en je kent mij, als er goed eten is ben ik al snel tevreden haha). Daarna hebben we nog met zijn allen in onze kamer gezeten en gewoon gechillt.

Zondag hadden we een simpel donut-ontbijtje in het hotel, en daarna gingen we met een grote boot door Chicago varen. Veel hebben we zondag niet gedaan, omdat we met de auto terug moesten zijn voor 7 uur ‘s avonds. We hadden wel echt lekker weer die dag. Zelfs nog een beetje verbrand!

De week erna was springbreak, en heel veel leuke dingen gedaan! St. Louis, Family farm, en gewoon lekker chillen met vrienden:) het weer was ook nog eens super goed!

Het weekend daarna was Paasfeest! Hihi. Dus mochten we weeeer naar St. Louis rijden om pasen te vieren met Sheryl’s schoonzus’ familie. Het was heel erg gezellig, en zoals altijd in Amerika was het eten heel erg lekker en heel erg veel haha. Pat (haar schoonzus) heeft een hele grote familie, dus het hele huis was vol. Dus het was weer een leuk dagje!

Haha, dit is allemaal even een hele korte beschrijving, maar het is natuurlijk ook al een poos geleden! En het is nu bijna half 11 ‘s avonds en ik ben net thuis van musical rehearsal.. whaaa druk leven!

Eeeeeeeehm.. Oja! 2 weken geleden hadden we Dutch Night bij Patti thuis met de andere 2 nederlandse meisjes in de buurt. Het was echt super gezellig! We hebben chinees gegeten en midgetgolf gespeeld haha en daarna hebben we de Dollarshop even leeggeplunderd: 150 plastic vorken, en opblaasbare flamingo's, Rommelmarkt borden, lichtgevende stokjes, stoepkrijt etc. Toen gingen we naar een vriend van Patti’s huis, en toen gingen we midden in de nacht alle vorken in zijn tuin prikken en alle flamingo's ophangen en met stoepkrijt alles versieren haha. En we hadden ook van dat doorzichtige alluminium folie voor zijn garage deur gedaan zodat hij er niet uit kon!;p en toen gingen we aanbellen om half 1 's nachts en dan snel wegrijden hahaha. Daarna hebben we nog een film gekeken en zijn we gecrashed op de bank/vloer/bed.

Vorig weekend hadden we weeer een exchange student tripje -heh, wat jammer;) – naar Six Flags! Whoohoee haha. Was echt heel leuk! Alle achtbanen gehad en het weer was ook nog eens goed dus het was een geslaagd dagje, maar wel slopend. We waren rond 9 uur thuis, en toen ging ik nog even spelen met andere exchange students, maar ik geloof dat we om 11 uur allemaal op de bank lagen te slapen haha, iedereen was kapot!

Verder doe ik door de week vrij weinig speciaals. Ik ben elke dag rond 4 uur pas thuis van school, en dan mag ik om 6 uur weer op de planken staan voor de musical tot ongeveer 9 uur ‘s avonds (ELKE DAG!).. En dan hebben we natuurlijk ook nog huiswerk te doen, want als je een onvoldoende staat op een vak mag je niet mee oefenen todat je het weer hebt opgehaald.. Heel streng dus!
De musical word echt heel erg gaaf! Er is zoveel talent hier, het word echt een super show. Maar zoals ik al zei; het is echt heel erg slopend want je bent er altijd. En je bent niet de hele tijd aan het oefenen natuurlijk, maar je moet er wel altijd zijn.. En musical-kinderen zijn NOOIT stil, haha dus rust heb je ook niet! Maar ze zijn wel lief hoor.. Nog even 2 weken doorbijten, en dan is de show eindelijk!!!!


Nou ik geloof dat ik alle hoogtepunten wel genoemd heb nu.. Sorry voor het lange verhaal, maar ik had echt geen tijd om even uitgebreid een blog te maken! Ik hoop dat het een beetje interessant was, haha.

Nou heel veel liefs, en ik zal nog even proberen om nog een blog te maken voordat ik terug kom (OVER 6 WEKEN ALWEER! – tijd gaat ongelovelijk snel!)

Kusjes!!

Oja, weetje wie er over 2 dagen 17 word?? hihi. Maar we vieren het niet, want ik ben de hele dag weg:( Ik ga 's middags naar Illinois University even daar rondlopen, en 's avonds musical :) dus in ieder geval kan ik mijn verjaardag wel vieren met mijn vriendjes en vriendinnetjesbij musical :)

Reacties

Reacties

Roselique

Hee ik ben ook een uitwisselingsstudent, weet niet of je mij kent we zijn wel vrienden op FB enzo ;) Maar goed heb even je blog gelezen en vond het echt super leuk om te lezen! Veel plezier nog deze laatste maandjes :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active